Наш логотип

Міжрегіональне вище професійне училище
з поліграфії та інформаційних технологій

← Головна1 лютого 2017

Профтехосвіта Дніпропетровщини звітує про результати дослідно-експериментальної роботи Всеукраїнського рівня

1 лютого 2017 р. у залі засідань президії Національної академії педагогічних наук України відбулося відкрите засідання Науково-методичної ради з питань освіти МОН України, Комісії з професійної педагогіки, психології та змісту професійно-технічної освіти під спільним головуванням академіка-секретаря Відділення професійної освіти і освіти дорослих НАПН України, д. пед. н., професора, академіка Н. Г. Ничкало та заступника директора департаменту професійної освіти Міністерства освіти і науки України В. О. Карбишевої

Комісія розглянула результати дослідно-експериментальної роботи інноваційної освітньої діяльності професійної освіти на Всеукраїнському рівні. У вступній промові до освітян Н. Г. Ничкало презентувала фундаментальні наукові праці НАПН України, як є стратегічними документами, представляють проблеми та здобутки професійно-технічної освіти, динаміку змін у галузі за останні роки.

В. О. Радекевич, д.пед.наук, директор Інституту ПТО НАПН України наголосила на ключовій ролі в інноваційному розвитку ПТО саме експериментально-дослідної роботи та закликала службовців МОН знайти спосіб для заохочення педагогів -інноваторів, дала схвальну оцінку усім ПТНЗ, що здійснюють експерименти Всеукраїнського рівня, за 2015–2016 рр.

У засіданні як представник від Дніпропетровщини взяла участь член Науково-методичної ради з питань освіти МОН України к. пед.н., (ДНЗ «Міжрегіональне вище професійне училище з поліграфії та інформаційних технологій») — Юденкова Олена Петрівна.

Науково-методичною комісією схвалено досвід та відзначено результати I та II етапів дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня 4 експериментальних педагогічних майданчиків Дніпропетровщини:

Наукові керівники експериментальних ПТНЗ, В. В. Паржницький к.пед.н. (Інститут модернізації змісту освіти) надали у підсумку засідання свої побажання щодо шляхів поширення передового педагогічного досвіду для широкого загалу освітян.