Наш логотип

Міжрегіональне вище професійне училище
з поліграфії та інформаційних технологій

← Головна4 жовтня 2016

Пошук шляхів модернізації професійно-технічної освіти України в умовах децентралізації

В Україні відбувається процес децентралізації влади. Одним із надскладних завдань є пошук шляхів розбудови державно-приватного партнерства у системі ПТО України. З метою вирішення протиріч між змістом професійної освіти, освітніми технологіями, усією інфраструктурою освітньої сфери, рівнем кадрового потенціалу системи професійної освіти та вимогами інноваційної економіки (замовниками кадрів) 4 жовтня 2016 року у м. Дніпро відбулося засідання фокус-групи в рамках міжнародного проекту «Децентралізація професійно-технічної освіти в Україні за підтримки Європейського фонду освіти».

Завдячуючи запрошенню до участі в заході департаменту освіти і науки облдержадміністрації колектив Міжрегіонального вищого професійного училища з поліграфії та інформаційних технологій мав змогу представити обґрунтовану перспективну організаційно-управлінську технологію державно-приватного партнерства на основі кластерного підходу.

Організація глибокої та різнобічної кластер-взаємодії промислових підприємств регіону, професійно-технічних та вищих навчальних закладів на умовах соціального партнерства об’єктивна та обґрунтована необхідністю своєчасного поповнення підприємств-учасників кластера робітниками затребуваних професій та кваліфікацій. Різні форми соціального партнерства промислових підприємств та навчальних закладів у рамках кластера можуть вирішувати такі питання: забезпечення підприємств-учасників кластера кваліфікованою робочою силою и практико-зорієнтованими фахівцями; раціоналізація підбору персоналу при тісній взаємодії кадрових служб підприємств-учасників кластера навчальних закладів професійної освіти; сертифікація персоналу підприємств-учасників кластера і сертифікація кваліфікацій випускників професійно-технічних навчальних закладів.

На базі кластера доцільно створювати системні центри розвитку професійних кваліфікацій з включенням до їх складу представників територіальних органів влади, об’єднань роботодавців, торгово-промислових палат, професійних об’єднань, органів сертифікації, громадських об’єднань освітніх структур.

Щиро дякуємо Європейському фонду освіти за увагу до актуальних проблем розвитку профтехосвіти!