Наш логотип

Міжрегіональне вище професійне училище
з поліграфії та інформаційних технологій

← Головна17 січня 2022

Вебінар: «Про емоційний інтелект з Соломією Бойко»

Вміння правильно розуміти і використовувати емоції у повсякденні науковці називають «емоційним інтелектом». Різібратися більш ґрунтовно з цим поняттям, його складовими в цілому та в контексті педагогічної діяльності намагалися сьогодні, 16 січня в онлайн форматі з коучем, психологом Solomija Boiko .Дякуємо експерту на зосередженні уваги на такій важливій для педагогів проблемі

Отож, емоційний інтелект — це вміння дати раду своїм і чужим емоціям: точно зрозуміти, оцінити і виразити їх.

Дослідники Джон Мейер та Пітер Селоувей, які наприкінці 20-го століття вперше описали це поняття, називають чотири напрямки емоційного інтелекту:

— як ми оцінюємо та виражаємо емоції;
— що про них знаємо;
— як ними керуємо;
— як на їх основі приймаємо рішення.

Австралійські дослідники Емі Чан та Пітер Капуті виявили залежність між емоційним інтелектом (ЕІ) та задоволеністю життям: чим вищий у людини емоційний інтелект, тим більше вона задоволена власним життям.

Так само і задоволеність шлюбом: вона на 26% залежить саме від рівня емоційного інтелекту.

Також емоційний інтелект пов’язаний із задоволеністю роботою. Дослідники Сатья Кумар і Відья Ієр з Індії опитали працівників освітніх закладів і виявили, що чим вищий рівень емоційного інтелекту, тим більше працівники задоволені своєю роботою.

Цікаво, що такий зв’язок ще сильніший для викладачів, порівняно з іншими працівниками освітніх закладів. Це пояснюють тим, що викладацька робота передбачає постійне спілкування з людьми, а де люди, — там і емоції.

Висновок: емоційний інтелект можна розвивати протягом життя. Він не є сталою ознакою, і немає вікової межі, після якої запізно братися до вдосконалення. Отож, робимо висновки та підвищуємо наш ЕІ.