Наш логотип

Міжрегіональне вище професійне училище
з поліграфії та інформаційних технологій

← Головна10 січня 2020

Нові підходи до розбудови якісної світньої траєкторії.

10 січня 2020 року на базі ресурсного центру Міжрегіонального вищого професійного училища з поліграфії та інформаційних технологій проведено психолого-педагогічну педраду, що спрямована на підвищення рівня психологічної освіченості педагогічних працівників та перезапуску освітнього процесу. педагогічна рада мала полі функціональний характер. Тема роботи колективу: «Нові підходи до розбудови якісної освітньої траєкторії. #ЗмінимоПрофОсвітуРазом #МВПУПІТ#».

Робота колегіального органу складалась з двох частин.

Першу частину заходу з педпрацівниками працювала спеціальний гість експертка-консультант по бізнес-нетворкінгу — Соломія Бойко, яка створила в аудиторії надзвичайно емоційну та насичену позитивними емоціями атмосферу.

Разом педагоги вчились мріяти та визначати власні цілі, навчались різним технікам: розвитку образного мислення, управління внутрішніми процесами — мріями, бажаннями, цілями та шляхами до їх досягнення, здатністю швидко відновлюватись та вміти отримувати задоволення від цікавих практик та ефективної комунікації. У ході спільної творчої роботи приємно було чути професійні та особисті мрії колег, підтримувати один іншого та вчитись бути відкритими. Думаємо, що отриманні знання стануть в пригоді при роботі з молоддю, а також безпосередньо для розвитку внутрішнього потенціалу кожного.

Друга частина педради мала конструктивний характер й була зосереджена на підведенні підсумків за результатами моніторингу усіх видів діяльності закладу освіти, підведенні результатів рейтингу діяльності методичних комісій та навчальних груп в різних освітніх проєктах. Поряд з цим, окремі виступи були зосереджені на нових можливостях професійного розвитку в 2020 році, перезапуску профосвіти на загальнодержавному рівні з акцентом на якість надання освітніх послуг для здобувачів освіти. З доповідями виступали всі керівники структурних підрозділів та голови методичних комісій: І.П. Гончарова, Н. М. Шульга, О. Ю. Афанасьєва, В. О. Нудьга, І.І.Панова, Т. М. Макаренко, Т. П. Безродна. М. В. Юдіна та інші.

Після детального обговорення Порядку підвищення кваліфікації педагогічних працівників, затвердженого наказом № 800 відбулося колективне обговорення проєкту Порядку підвищення кваліфікації, стажування та визнання їх результатів для педагогічних працівників ДНЗ «МВПУПІТ», представленого в. о. директора — О. П. Юденковою. На наслідками роботи прийнято значну кількість колегіальних рішень, серед них: затверджено Положення про підвищення кваліфікації, річний план роботи з підвищення кваліфікації, затверджено власні програми як суб’єкта підвищення кваліфікації та підготовлено пропозиції до їх публікації на офіційному веб-сайті та інші.

Таким чином, можемо підсумувати, педради даного типу допомагають забезпечувати сприятливий мікроклімат для продуктивної діяльності усіх суб’єктів освітнього процесу. Відхід від заформалізованих стереотипів спонукає шукати форми проведення педагогічних рад партисипативного характеру, ефективних у плані досягнення прогнозованого результату. Партисипативне управління це ефективний спосіб використання потенціалу організації, його управління та розвитку.