Наш логотип

Міжрегіональне вище професійне училище
з поліграфії та інформаційних технологій

← Головна11 січня 2019

Рішення педради прийнято: 2019 – рік розвитку та зростання!

11 січня 2019 року в Міжрегіональному вищому професійному училищі з поліграфії та інформаційних технологій відбулася творча педрада з моделювання ситуацій розвитку за темою: «Робота ДНЗ „МВПУПІТ“: підсумки першого семестру 2018-2019, візія на другий семестр». На початку зібрання було проведено педагогічне анкетування спрямоване на вибудову відкритої взаємодії між колегами, підвищення рівня їх обізнаності про себе і свої позицій викладання, зміцнення відносин з взаємного визнання й інтересу до спільної справи, розвитку здатності розпізнавати і аналізувати свої проблемні ситуації тощо.

Педагогічна конференція пройшла у форматі відкритого спілкування, що сприяло обізнаності та прояву своїх думок усіма членами колективу.
У роботі з моделювання ситуації розвитку закладу професійної (професійно-технічної) освіти взяли участь всі сім методичних комісій. Після детального обговорення спільним рішенням було схвалено проект розвитку, а саме на виконання п. 18 Плану заходів щодо реалізації Концепції розвитку цифрової економіки та суспільства України на 2018-2020 роки«, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року № 67-р у другому семестрі запроваджується освітній проект STEM-лабораторія за профілем освітньої діяльності: ІТ-технології.

Колективно розглянули усі 10 основних пріоритетів МОН України у діяльності на 2019 рік:

1. Розвиток реформи НУШ — знову в перший клас, новий Державний стандарт базової освіти (для координації процесів створюється на місцях Координаційна рада)

2. Гідність кожної дитини: доступна вбиральня, антибулінг та інклюзія (розвиток антибулінгових програм, вдосконаленням функціонування сфери інклюзивної освіти)

3. Нові механізми професійного зростання вчителів: добровільна сертифікація та механізм «гроші за вчителем» (оновлення системи підвищення кваліфікації)

4. Початок роботи освітнього омбудсмена ( інститут освітнього омбудсмена захищатиме права здобувачів освіти, педагогічних, науково-педагогічних та наукових працівників).

5. Діджиталізація освіти: Інтернет та комп’ютери в сільські школи (розвиток цифрової освітньої екосистеми)

6. Старт масштабної реформи професійної освіти: нові стандарти та інфраструктурний проект на 58 млн євро (зміна стандартів, прийняття нового профільного закону «Про професійну (професійно-технічну) освіту», а також оновлення освітнього середовища.)

7. Становлення Національної системи кваліфікацій: зв’язок між ринком праці та освітою ( «міст» між ринком праці та освітою: акредитація кваліфікаційних сертифікаційних центрів, координація мережі таких центрів, участь у розробці професійних стандартів, розробка методики зіставлення професійних та академічних стандартів тощо ).

8. Старт роботи Національного фонду досліджень (грантова підтримка наукових досліджень та розробок. Передбачається, що НФД стане одним з ключових кроків з реформування системи фінансування науки в Україні.)

9. Початок роботи центрів колективного користування обладнанням у закладах вищої освіти (простір, де науковці зможуть приїхати та провести потрібні заміри для своїх досліджень на надсучасному обладнанні.)

10. Впровадження базового фінансування науки у вишах (довгострокове фінансування розвитку наукових напрямків в окремих університетів)
Рішення прийнято: пріоритети діяльності МОН мають віддзеркалюватися в освітній діяльності ДНЗ «МВПУПІТ»!