Наш логотип

Міжрегіональне вище професійне училище
з поліграфії та інформаційних технологій

← Головна12 січня 2018

Січнева педрада в МВПУПІТ – перезавантаження та початок нового руху

12 січня в Міжрегіональному вищому професійному училищі з поліграфії та інформаційних технологій відбулася січнева педрада за темою: «Стратегія розвитку ДНЗ „МВПУПІТ“ в контексті оновленого законодавства про освіту та реформи децентралізації влади». Формат проведення — лабораторія педагогічної майстерності.

Питання, винесені на її розгляд, були актуальними та об’єднуючими роботу всього освітнього закладу: нові функції ПТНЗ в умовах державно-громадського та державно-приватного управління освітою; налагодження нової комунікації з усіма суб’єктами освітнього процесу; фінансові показники та зміни в умовах оплати праці; внесення змін до колективного договору; аналіз організації навчально-виробничого процесу в І семестрі 2017-2018 н. р.; аналіз стану навчально-виховної та науково-методичної роботи; результативність роботи методичних комісій та творчих груп навчального закладу.

Одинадцять модераторів представили цікаві, інформаційно- узагальнюючі, аналітично-активізуючі доповіді. Педагогічним працівникам було доведено адміністрацією ряд наказів за підсумками роботи в першому семестрі, що мають на меті експертно-контролююче та коригувальне значення. Прийняті рішення педрадою, як головним демократичним колегіальним органом управління ПТНЗ, матимуть вагоме значення для всього колективу, так як носять планово-прогностичний характер, мотиваційно-цільовий.

Так, з метою реалізації норм Закону України «Про освіту» № 2145-VIII, а саме статті 6, педагогічною радою було детально розглянуто та затверджене Положення внутрішньої системи забезпечення якості освіти, що включає загальну стратегію та процедури забезпечення якості освіти, систему та механізми забезпечення академічної доброчесності та інше. Прийняття даного Положення має не тільки реалізацію законодавчої функції, а й світоглядно-ідеологічну, так як сприятиме реалізації законних прав осіб суб’єктів освітнього процесу у контексті освітньої реформи.

Сподіваємося, що гласність і стимулювання підготовки педагогічних працівників до педагогічної ради, а також позитивна внутрішня конкуренція забезпечили ефективність роботи та сприятимуть належному перезавантаженню роботи колективу у другому семестрі.