Педагоги новатори ДНЗ «МВПУПІТ»
У сучасній професійній освіті України відбуваються радикальні зміни, що висувають нові вимоги до особистості, випускника ПТНЗ, який буде здатним продуктивно жити та творчо діяти в нових соціокультурних умовах. Це означає, що для того щоб стати прогресивним реформатором та організатором нового, молода людина ще в процесі навчання має в собі розвивати критичне мислення, проектні погляди на майбутнє, творчість та ініціативність.
Наразі, саме сучасний викладач залишається тим стратегічним та технологічним ресурсом, який допомагає учню вирішити поставлені швидкозмінним суспільством задачі. Саме від інтелекту викладача, професіоналізму, системи його моральних цінностей залежить якість вітчизняної освіти.
В ДНЗ «МВПУПІТ» викладач та майстер виробничого навчання — головна, ключова фігура

Афанасьєва Олена Юріївна
Афанасьєва Олена Юріївна, викладач спецпредметів другої категорії.
У своїй діяльності широко використовує різноманітні методи активізації процесу навчання на уроках теоретичної підготовки.
Активне навчання — це запорука активізації пізнавальної активності учнів.
Професійна освіта має підтримувати принцип навчання продовж життя (long life learning) і надати учню загальну схему та структуру, як потрібно навчатись та здобувати необхідну інформацію. Активні методи навчання сприяють формуванню відповідних навичок.
Активно приймає участь у житті начального закладу. З метою розвитку співпраці з роботодавцями провела декілька інтерв’ю1 учнів з директорами видавництв (з директором типографії «Україна», директором з виробництва
Як класний керівник приділяє велику увагу всебічному розвитку учнів та формування у них любові до професії. З цією метою разом з майстром
Активно залучає
В березні проведено відкритий урок " Підприємництво —
Постійно проводить предметні тижні. Бере участь у конференціях з метою вивчення напрямків сучасних досліджень. Цього року відвідала конференцію «Поліграфічні, мультимедійні та

Гончаров Олег Миколайович
Гончаров Олег Миколайович, викладач спецпредметів першої категорії.
Під час проведення уроків широко використовує метод проектів, особливу увагу звертає на використання нестандартних форм навчання з метою підвищення рівня мотивації учнів, заохочення вчитись. Виходячи зі специфіки викладання спецдисциплін, а також, враховуючи подальше практичне застосування отриманих знань, вмінь та навичок, вважає, що найбільш вдалою формою навчання є
Як викладач кожну хвилину уроку використовує для придбання учнями нових знань, формування у них практичних навичок і умінь, проводить велику роботу по активізації розумової діяльності вихованців, втягує їх у різноманітну, цілеспрямовану діяльність. Повсякденна робота спрямована на вироблення і вдосконалення практичних навичок.
Регулярно проводить

Макаренко Тетяна Михайлівна
Макаренко Тетяна Михайлівна, викладач математики вищої категорії, старший викладач.
Добре знає зміст предмета, орієнтується в нормативних документах і сучасних публікаціях за методологією предмета, що знаходить відображення у змісті урочної та позаурочної діяльності учнів. Успішно вирішує завдання формування у учнів глибоких і міцних знань, умінь і навичок практичного володіння предметом. Для її роботи характерно єдність освітніх і виховних завдань, створення сприятливих умов для виховання компетентного випускника, який впорається з багатьма проблемами, що виникли шляхом розкриття його індивідуальних можливостей, через
Потреби кожної дитини в успіхах пов’язані не тільки з однієї навчальної діяльністю, тому викладач залучає учнів і у позакласну роботу з предмета. Результатом такої роботи стала участь учнів:
- у обласній
онлайн-олімпіаді серед учнів ПТНЗ (ІІІ місце серед перших курсів, ІV місце серед других курсів); - у Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру» (отримали один «відмінний результат» та три «добрий результат»).
Приймає участь в освітніх та виховних заходах навчального закладу: провела відкритий урок «Застосування лінійної алгебри та аналітичної геометрії до розв’язування прикладних задач з поліграфії»; в рамках тижня математики провела позакласний захід з використанням ігрових технологій «Математична лотерея»; узагальнила власний досвід в статті за темою «Інформаційні технології на уроках математики».

Мотайов Михайло Миколайович
Мотайов Михайло Миколайович, керівник фізичної культури, викладач другої категорії.
Особливу увагу приділяє формуванню фізичної культури учнів, веде пропаганду здорового способу життя. Регулярно проводить спортивні тижні, загальноучилищні зарядки, спортивні конкурси та змагання серед груп.
Його учні постійно приймають участь та займають призові місця у міських та обласних конкурсах, змаганнях:
- міські та обласні змагання з шахів (І місце, 2016);
- міські та обласні змагання з настільного тенісу (І місце, 2016);
- міські змагання з силового триборства (ІІІ місце, 2016);
- міські змагання з волейболу (ІІ місто, учасники обласних змагань);баскетбол (і місце, місто);
- міські змагання з легкої атлетики (ІІІ місце, 2016);
- учасники міських змагань з боксу.
Організовував відкриття
Нудьга Віта Олександрівна
Нудьга Віта Олександрівна, майстер виробничого навчання, викладач, голова методичної комісії «Діловодство», працює над педагогічною проблемою «Активізація
Головними напрямками педагогічної діяльності є викладання теоретичних предметів професійного ділового мовлення («Українська мова (за професійним спрямуванням)», «Українське ділове мовлення», «Редагування службових документів», «Стилістика ділового мовлення»). Як майстер виробничого навчання у групах з підготовки секретарів, адміністраторів, діловодів опікується розробкою та удосконаленням ситуативних практичних завдань, систематизацією професійно зорієнтованих навчальних засобів (задач, тестів, практичних посібників). У якості голови методичної комісії здійснює науковий та методичний супровід навчальних предметів
Основна мета педагога залучити учнів до творчої професійної діяльності, розвинути в них самостійність мисленні, відповідальність за власну позицію, уміння працювати з інформаційними ресурсами та джерелами.
Нудьга В.О. постійно впроваджує нові форми, методи та прийоми навчання, які б ставили учнів у позицію активних учасників навчального процесу та формували майбутніх професіоналів. Уміло використовує проектні технології навчання,
Педагог надає перевагу
Останнім часом з допомогою колег організувала та провела наступні навчальні заходи:
Урок-виробничий семінар «Відправлення службової кореспонденції засобами електронного зв’язку»;Урок-гра «Подорож країною Стилістика»;Урок-конференція «Формування професійних комунікативних компетенцій офісних працівників шляхом організації та проведення конференції»;Урок-конференція «Книга як різновид видання. Інші види серіального видання»Урок-презентація «Вступ до фаху».
Нудьга В.О. є автором і розробником навчальних,

Родіна Алла Олександрівна
Родіна Алла Олександрівна, викладач хімії, біології, екології вищої категорії, методист.
Під час проведення уроків впроваджує
Постійно приймає участь у заходах профмайстерності та проводить відкриті уроки. Має надруковані методичні розробки в журналі «Профтехосвіта». Активний учасник у вебінарах ВГ «Основа», Всеукраїнськго конкурсу на найцікавіший урок «Навчаємось цікаво!» для вчителів біології та щорічного Міжнародного конкурсу «Енергія і середовище». Створено мультимедійний навчальний проект «Альтернативні джерела енергії».
Методика власного інноваційного педагогічного досвіду «Факультативні заняття та волонтерська робота з теми: «Альтернативні джерела енергії», впровадження курсу «Основи енергоефективності» було розглянуто на засіданні НМУ ПТО у Дніпропетровській області в 2010 н.р.
Учень 1 курсу Шевченко Артем є переможцем XV Всеукраїнського конкурсу «Молодь енергетиці України 2015: відкритий конкурс молодих вчених та енергетиків».

Новак Софія Борисівна
Новак Софія Борисівна, майстер виробничого навчання, викладач спец дисциплін.
Володіє інноваційними та сучасними формами організації проведення уроків.
В 2016 році пройдена атестація з методичної проблеми «Інтеграція та оновлення змісту професійної освіти в структурі уроків виробничого навчання на прикладі підготовки майбутніх кваліфікованих робітників з професії «Кухар, кондитер». Взяла участь у

Панова Інна Іванівна
Панова Інна Іванівна, майстер виробничого навчання, викладач спецдисциплін.
У своїй роботі керується принципом: «Суть роботи майстра виробничого навчання — в умінні допомогти застосувати наявні знання під час виконання практичної діяльності. Саме допомогти, вказати правильний шлях, водночас простимулювавши розвиток пізнавальних здібностей».
На високому рівні володіє професією, новітніми виробничими технологіями, раціональними приймами праці, сучасними методами і формами виробничого навчання. Постійно підвищує свою професійну майстерність.
У ході роботи над методичною проблемою дотримується основної меті — формувати творчій інтерес до обраної професії і розвивати технічну сміливість, винахідливість, професійні навички та уміння.

Сергієва Юлія Сергіївна
Сергієва Юлія Сергіївна, майстер виробничого навчання другої категорії, викладач спеціаліст.
Під час проведення уроків використовує сучасні інноваційні технології та ІКТ. Володіє ефективними формами організації методичної роботи. Ефективно застосовує теоретичні та професійні знання у практичній діяльності.
Керівник гуртка «Дипломатичний протокол». Є координатором Дозвільного сектору учнівського самоврядування. Приймає активну участь в організації профорієнтаційної роботи, агітбригади та художній самодіяльності. Приймала участь у створенні відеороликів «Уяви собі толерантність», «Моя Україна — прекрасна і незалежна» та інші.
Накопичений досвід презентує у вигляді відкритих уроків та масових виховних заходах, а саме: виховні заходи — «До
В 2016 році отримала сертифікат учасника психологічного тренінгу «Особливості впровадження програми профілактики конфліктів та правопорушень серед учнівської молоді «Будуймо майбутнє разом» у рамках проекту ВГЦ «Волонтер».

Юдіна Марія Василівна
Юдіна Марія Василівна, майстер виробничого навчання першої категорії, викладач другої категорії.
Під час проведення уроків використовує
Керівник гуртка
Регулярно проводить