Методична робота
Експериментальна роботаКонцепція інноваційного розвитку ДНЗ «МВПУПІТ» як одна із змістових складових інноваційного середовища визначає місію, «філософію існування» ПТНЗ. З метою приведення професійної освіти до вимог часу в училищі здійснюються активні пошуки теоретичних засад і практичних рішень на основі нової гуманістично-інноваційної, практико-зорієнтованої парадигми. Відтак інноваційна, дослідно-експериментальна стратегія ПТНЗ стає фундаментальною базою діяльності та розвитку, яка об’єднує в цілісну систему традиції, здобутки освітніх реформ та прогресивний досвід сучасних педагогічних працівників
Метод комісіїМетодичні комісії — це основний масовий методичний орган, діяльність якого безпосередньо впливає на підвищення якості навчання і виховання учнів, ефективність застосування сучасних форм і методів навчання, сприяє професійному росту і методичній майстерності педагогічних працівників, впровадженню досягнень педагогічної науки і кращого досвіду в навчально-виховний процес.
Організаційні засадиНа сучасному етапі розвиту системи професійно-технічної освіти основна мета методичної роботи — це створення умов для самореалізації педагогічного працівника, розвитку його основних компетентностей: виховних, комунікативних, організаторських, дослідницьких, проектувальних та конструктивних. Провідними принципами методичної роботи є диференціація, неперервність та адресність. Центром, який здійснює методичну роботу в ДНЗ «МВПУПІТ» є педагогічний кабінет. Діяльність педагогічного кабінету орієнтована на створення сучасного методичного продукту, надання освітніх послуг у вирішенні проблем підвищення кваліфікації в між курсовий період. Організація роботи методичної служби базується на Концепції науково-методичної роботи.
Нормативна документаціяОстанні десятиріччя значно підвищилися вимоги до професійно-технічної освіти як рівноправного інституту в загальній системі освіти, відповідно до чого постало питання щодо переосмислення стратегічних питань оновлення або реформування діяльності ПТНЗ. Організаційно-правові засади науково-методичної діяльності ПТНЗ визначаються головним чином законами України, положеннями та іншими нормативними документами. Поряд з цим, навчально-виробничий процес в ПТНЗ здійснюється відповідно до вимог державних стандартів ПТО з конкретних робітничих професій, нормативно-правових актів, навчально-методичних документів розроблених кожним ПТНЗ відповідно до усталених умов навчання.
Педагоги новаториУ сучасній професійній освіті України відбуваються радикальні зміни, що висувають нові вимоги до особистості, випускника ПТНЗ, який буде здатним продуктивно жити та творчо діяти в нових соціокультурних умовах. Це означає, що для того щоб стати прогресивним реформатором та організатором нового, молода людина ще в процесі навчання має в собі розвивати критичне мислення, проектні погляди на майбутнє, творчість та ініціативність.
Підвищення кваліфікації педагогів